.NET i takie tam

Kolejny tydzień

with 2 comments

Kolejny (drugi już) tydzień w nowej pracy. Emocje związane ze zmiana otoczenia powoli opadają i nachodzą mnie pierwsze refleksje. Przede wszystkim różnica jest jest ogromna wcześniej pracowałem dla malej firmy wprowadzającej innowacyjne rozwiązania korzystając z najnowszych narzędzi dostępnych na rynku. Teraz dla odmiany wylądowałem w jednym z działających w Irlandii banków. Ot, taki skok od wytartych jenas’ów i nieoficjalnego podkoszulka do koszuli z kołnierzykiem i krawata. Zafundowano mi również mała techniczna podroż do przeszłości wracam do Visual Studio 2005. Po roku pracy z VS 2008 miałem przed tym pewne obawy, jednak jakoś strasznie tego nie odczuwam, prawdopodobnie dzięki Reshaper’owi. Bardziej denerwuje mnie brak np. LINQ, gdyż zmuszony jestem pracować na wersji 3.0 .Net Frameworka. Niesamowite, jak szybko sie człowiek przyzwyczaja do takich drobnych udogodnień. W sumie i tak ponoć jestem szczęściarzem, gdyż projekt nad którym rozpoczynamy prace uchodzi za niezwykle nowatorski – .NET 3.0, Windows Workflow i WCF. Jak dla banku to ogromny skok, z .NET 1.1 czy VB6. Pożyjemy zobaczymy, jak na razie czeka mnie nauka logiki biznesowej i pisanie specyfikacji technicznej, może najciekawsze zadanie ale ale cóż poradzić taka specyfikacja pracy. Jedno co mnie poraża to bezwładność całej machiny, na wszystko trzeba czekać dzień, dwa lub więcej. Administratorzy to juz chyba największe lenie😉 wczoraj mi sie taki przypałętał aby nadać mi wymagane uprawnienia – wszystko było by ok gdyby nie to, ze zgłosiłem zapotrzebowanie równo tydzień wcześniej. W takim tempie na zmianę literówki w moim adresie email przyjdzie mi chyba poczekać pół roku jak nie więcej😉

Written by sakowicz

Marzec 3, 2009 @ 1:00 pm

Napisane w Misc

Tagged with ,

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Welcome in the da’biba Corpo!

    Zresztą nieludzkim jest zmuszanie programistów do chodzenia w garniturze.
    Tak z ciekawości, a nie został wam jeszcze może gdzieś COBOL?

    Koziołek

    Marzec 11, 2011 at 12:14 pm

    • U mnie w dziale akurat nie było, ale w organizacji wiem, że byli ba nawet widziałem ogłoszenia o prace dla amatorów COBOL’a🙂
      Za to większość kluczowych aplikacji (czytaj: patrz a nie rusz) to wczesny VB😦

      sakowicz

      Marzec 12, 2011 at 1:45 pm


Skomentuj

