.NET i takie tam

SQL Server Management Studio 2008

with 2 comments

Niektóre decyzje Microsoft’u po prostu powalają mnie na łopatki. Dopiero co pisałem, że ściągam SQL Server 2008 jedynie dla jego Management Studio i nowego intellisense. Instaluję, odpalam, łączę się z serwerem (w wersji 2000 dla ścisłości) gotowy cieszyć się z podpowiedzi składni. A tu taki … łuzzzza, profesjonalnie Michał, profesjonalnie, nie rzucamy mięsem na tym blogu.

Otóż, powiem tyle, podpowiedzi intellisense nie są kompatybilne wstecz. Czemu, a licho wie, już nawet nie chce mi się szukać bo co to zmieni? Dodam tylko, że w wersji beta, wszystko ładnie chodziło niezależnie z którą wersją MS SQL Serwera się łączyłem.

Written by sakowicz

Sierpień 15, 2008 @ 12:17 pm

Napisane w Misc

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da się to jakoś obejść?

    Komodo

    Sierpień 29, 2008 at 2:22 pm

  2. Nie sądzę. A jeśli tak to nic mi o tym nie wiadomo.

    sakowicz

    Sierpień 29, 2008 at 2:26 pm


Skomentuj

