.NET i takie tam

DDD Ireland, Galway

leave a comment »

Właśnie wróciłem z słonecznego Galway gdzie odbyło się DDD Ireland. l24590832312_8558 Wrażenia, jak najbardziej pozytywne. Przeszło 20 prezentacji podzielonych na 6 ścieżek, Super spikerzy, dobra organizacja i co najważniejsze świetna atmosfera która panowała od rozpoczęcia części oficjalnej do aż, późnych godzin nocnych. Jak zwykle w tego typu przypadkach miałem dylemat, które z prezentacji wysłuchać. Wybrałem następujące:

  • Using Workflow Foundation in a Service Oriented Architecture – Maurice de Beijer
  • WCF In Action: Tips & Tricks – Christian Weyer & Dominick Baier
  • My Favourite Patterns – Gary Short
  • Object Thinking – Alan Dean

Muszę przyznać, że niezależnie w ilu prezentacjach uczestniczę zawsze znajduję coś, co zmusza mnie do przemyśleń i w efekcie do udoskonalenia mojego warsztatu. Połączmy to z możliwością uzyskania natychmiastowych odpowiedzi na wszelkie trapiące nas wątpliwości a otrzymamy odpowiedź – czemu warto uczestniczyć w tego typu wydarzeniach.

Written by sakowicz

Maj 5, 2008 @ 5:09 pm

Napisane w Misc

Skomentuj

