.NET i takie tam

Roczek

with 2 comments

 

Dziś mija rok, od chwili założenia tego bloga. Muszę przyznać, że czas ten zleciał, zdumiewająco szybko. Dopiero, co zastanawiałem się nad sensem tegoż przedsięwzięcia, a tu proszę pierwsza ‚rocznica’. Czas, więc na jakieś małe podsumowanie.

 

W sumie opublikowałem 175 postów (nie licząc tego), otrzymałem 130 komentarzy (aż tyle!?) i dorobiłem się 12 kategorii. Obecnie średnio dziennie odwiedza mnie ok. 120 osób, przy czym najlepszego dnia zaliczyłem 305 wejść na stronę. W sumie strona została wyświetlona ok. 29.000 razy, co daje mi ok. 80 wizyt dziennie. Dobrze, że wordpress.com nie zlicza także moich wejść, bo licznik wskazywałby teraz jakieś 50.000😉

 

Wyniki może nie są imponujące, ale też nie robiłem nic w kierunku popularyzacji bloga – pozostawiłem to naturalnemu biegowi rzeczy. Blog nie figuruje w żadnych katalogach, stronach społecznościowych nie korzystam też z serwisów typu digg czy wykop. Nie powiem, że nie zależy mi na ‚oglądalności’ no, bo przecież, w tym cały sens posiadania strony internetowej, niezależnie od jej charakteru. Jednak nie szukam, nazwijmy to ‚podkręcanej popularności’, chwilowych wizyt ludzi niezwiązanych/niezainteresowanych tematem. Wszak jest to blog o dość wąskiej (jak na informatykę) tematyce i do tegoż ‚wąskiego’ grona odbiorców są skierowane moje posty.

 

Z rzeczy, z które planuję, a nie mam czasu zrealizować jest zmiana silnika bloga z WordPress’a na BlogEngine.NET. Nie żebym miał jakieś problemy z wordpress’em, ale PHP nie ma dla mnie większego sensu i wolałbym być bliżej platformy .NET. Więc jeśli zauważycie jakieś drastyczne zmiany w wyglądzie strony, to znaczy, że w ostatnim czasie się potwornie nudziłem😉

 

Ot, miało być króciutko, a wyszło tak jak widzicie. Dzięki wszystkim za obecność na blogu za komentarze i maile. Na koniec muszę sam sobie pogratulować🙂 za wytrwałości i świadomie przyznać, że nie sądziłem, że ten ‚eksperyment’ przetrwa i będzie miał się dobrze!

Written by sakowicz

Marzec 31, 2008 @ 9:05 pm

Napisane w Misc

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gratulacje! Pisz, pisz, i niczym sie nie przejmuj.

    Mike

    Marzec 31, 2008 at 9:11 pm

  2. Dzięki.

    sakowicz

    Kwiecień 2, 2008 at 8:09 am


Skomentuj

