.NET i takie tam

MyMobiler v 1.2

leave a comment »

Jakiś czas temu pisałem o programie MyMobiler. Darmowym narzędziu, dzięki któremu możemy kontrolować urządzenie PDA, podłączone do komputera. Właśnie zainstalowałem, jego najnowszą wersję. Autor oprócz usunięcia problemu z wprowadzaniem danych i odświeżeniu wyglądu aplikacji, dodał także szereg nowych, interesujących możliwości:

  1. Mechanizm ‚skórek’ dla naszej aplikacji – co by okienko wyglądało podobnie do rzeczywistego urządzenia.
    image
  2. Mobile Exploler – zewnętrzny interfejs do operowania na plikach zgromadzonych na urządzeniu. Według mnie o niebo wygodniejszy w obsłudze od opcji Explore z ActiveSync’a. Co prawda samemu jestem uzależnionym od Total Commandera i wolę korzystać z plug-in’u, o którym pisałem tutaj. Jednak zawsze to ciekawa alternatywa.
    clip_image002
  3. Mapowanie przycisków specjalnych urządzenia do klawiszy funkcyjnych.
  4. Nagrywanie naszych poczynań i zapis do pliku w formacie AVI.
  5. Możliwość połączenia się z urządzeniem bez konieczności korzystania z ActiveSync’a.
  6. Drag & Drop plików z komputera na PDA – przynajmniej tak twierdzi autor, mi nie udało się w ten sposób skopiować żadnego pliku.

Całość pracuje stabilnie, jedynym minusem, jakiego mogę się doszukać, są zauważalne spore opóźnienia między wydaniem polecenia a jego wykonaniem. Jednak nie wykluczam, że winę za to może ponosić urządzenie a nie program.

Strona domowa projektu znajduje się tutaj.

Written by sakowicz

Marzec 28, 2008 @ 10:12 am

Napisane w Devices, Tools

Skomentuj

