.NET i takie tam

Firmowa logika

with one comment

Jakiś czas temu w pracy złożyłem zapotrzebowanie, na dodatkową kość pamięci RAM, do mojego biurowego blaszaka. Niby nic wielkiego, ani to duże, ani drogie, nie wymaga jakiejś specjalistycznej wiedzy przy montażu ale … czekałem na nią kilka miesięcy (tak wiem cierpliwy jestem😉 ) i co ciekawsze, nie doczekałem się.

Z lekka zrezygnowany postanowiłem, do sprawy podejść sposobem i złożyłem kolejne, tym razem, nieco większe zamówienie. Mianowicie poprosiłem o nowy komputer – wyszedłem z założenia, że jak, ktoś tam, sobie zobaczy cenę nowego zamówienia (też, znów nie taką wysoką). To w iście cudowny sposób ‚przypomni’ sobie o moim dodatkowym RAM’ie.

Jakież było moje zdziwienie gdy, po ok. tygodniu na moim biurku zagościły dwa ogromne pudła. Nowy komputer – muszę przyznać, że trochę zbaraniałem – łatwiej przyszło mi zdobyć nowego DELL’a niż, głupią kość RAM’u.

Written by sakowicz

Luty 19, 2008 @ 10:42 am

Napisane w Misc

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. hehe… dobre. To jest jakiś sposób, widocznie kierownictwo też zna zasadę kontrastu i nie chciało się dać podejść tak łatwo psychologicznie🙂

    tom

    Marzec 19, 2008 at 12:14 pm


Skomentuj

