.NET i takie tam

City Breaks

with 2 comments

Narobiło mi się zaległości w czytaniu i w projektach, nad którymi pracuję a co gorsza w następnych miesiącach nie będę miał za dużo wolnego czasu. Trochę mnie to denerwuje, ale co zrobić w końcu nie samym programowaniem człowiek żyje. W ostatnią sobotę zrobiłem sobie wycieczkę do Londynu, ot tak na jeden dzień. Wstyd się przyznać, ale była to moja pierwsza wizyta w tym mieście. Nie zrobiło ono na mnie szczególnego wrażenia, ot kolejne miasto może z nieco większym bagażem historycznym. Dublin zdecydowanie bardziej mi się podoba pomimo tego, na pewno jednak jeszcze je odwiedzę. Chociażby, żeby odwiedzić liczne muzea i móc w przyszłości powiedzieć, że widziałem np. prace Leonarda Da Vinci. Innym powodem jest może być to, że mój szef wspominał coś o wydelegowaniu mnie na jakiś czas do naszego biura w Londynie – ale to nic pewnego.

W przyszły weekend czeka mnie kolejna wycieczka, tym razem lecę do Alicante w Hiszpanii, powinno być ciekawie, potem święta a po sylwestrze, wylot do Nicei i możliwe, że wizyta w Monte Carlo. Po wizycie we Francji, lecę do Eindhoven w Holandii a w tydzień później na zasłużony odpoczynek do Polski. Czyli będzie się działo, ciekawe czy Ryanair ma jakieś gratyfikacje dla częstych klientów, gdyż w najbliższym czasie zdecydowanie na nie zasłużę😉
W trakcie tych wypadów myślę, że będę miał okazję wypróbować, i miejmy nadzieję opanować wszystkie opcje, aparatu Sony Alpha 100, jaki sobie ostatnio sprawiłem. Sporo nauki przede mną, gdyż instrukcja to opasłe tomisko terminów, które, takiemu laikowi w dziedzinie fotografii jak, nic nie mówią, jednak dobrze jest mieć jakieś dodatkowe zajęcie, które oderwie mnie od ciągłego siedzenia przed komputerem.

Written by sakowicz

Grudzień 10, 2007 @ 10:51 am

Napisane w Misc

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sony Alpha?? Czemu nie zdecydowales sie na Nikona? To Najlepsiejszy Aprat na Swiecie😉

    olektrolek

    Grudzień 10, 2007 at 2:46 pm

  2. Jakoś tak, paru znajomych zajmujących się fotografią, mi go poleciło, sam też nie znalazłem nic do czego mógłbym się przyczepić – to kupiłem😀 I jak na razie nie żałuję.

    sakowicz

    Grudzień 10, 2007 at 2:55 pm


Skomentuj

