.NET i takie tam

Unit Testy w Visual Studio Professional

leave a comment »

Pracując z betą Visual Studio 2008 – korzystałem z wersji Team System. Teraz po wydaniu finalnej wersji produktu, chciał nie chciał musiałem się przesiąść na wersję Professional (tak, tak staram się korzystać z legalnego oprogramowania) i trochę było mi szkoda, wszak Microsoft wprowadził możliwość uruchamiania testów jednostkowych na urządzeniach mobilnych. Działam tak sobie w niej już kilka dni i dopiero teraz, zdałem sobie sprawę, że jakoś, niczego mi nie brakuje. Nie wiem, być może chłopaki z MS o tym wspominali, ale widać umknęło to mojej uwadze, mianowicie: testy jednostkowe w Visual Studio 2008 są dostępne już w wersji Professional. Super, naprawdę miła niespodzianka!

Written by sakowicz

Listopad 28, 2007 @ 11:17 am

Napisane w Tools

Skomentuj

