.NET i takie tam

Ultimate Developer & Power Users Tool List 2007

with 2 comments

Jak co roku, już od trzech lat z rzędu – Scott Hanselman – bloger nadzwyczajny, uaktualnił swoją listę Ultimate Developer & Power Users Tool List for Windows. Muszę przyznać, że rozmiar tej listy jest zdumiewający. Sam używam wielu z nich i jestem z nich zadowolony. Co ja bym dodał do tej listy? Przede wszystkim: Total Commander’a – jako najlepszego następcę Nortona Commander’a na jakiego dotychczas się natknąłem – ktoś powie, że to przyzwyczajenie. Być może jednak IMHO Eksplorator Windows’a jest do bani. Ponoć poprawiło się to razem z nadejściem Windows Vista – jednak jeszcze nie miałem dogodnej okazji aby się o tym przekonać. Sam czekam z zainstalowaniem nowego systemu na pierwszy Service Pack. Kolejnym narzędziem jest generator kodu MyGeneration. Z narzędziami CodeSmith jakoś się jeszcze nie zetknąłem – jednak wychodzę z założenia, że po co mam płacić za program, skoro drugi robiący, (mniej-więcej) to samo mogę mieć za darmo?

No to chyba najważniejsze programy, jakie rzuciły mi się w oczy, jak coś mi się jeszcze przypomni to postaram się go dopisać.
Natomiast jednym z narzędzi które wymienił Scott, a które mnie ździebko konfunduje jest PowerShell. Zastanawiałem się, próbowałem – ale jakoś nie mogę znaleźć dla niego miejsca w mojej ‚skrzynce’ z narzędziami. Jak go zastosować w mojej codzienności programisty, gdzie nie będzie przerostem formy nad treścią i wymiernie ułatwi/przyśpieszy moją pracę? Jakoś nie znalazłem na to jeszcze odpowiedzi.

Written by sakowicz

Sierpień 27, 2007 @ 11:52 am

Napisane w Tools

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. A widziałeś FAR Manager (zamiast Total Commandera) + te różne pluginy do niego?
    http://www.farmanager.com/?l=en
    http://plugring.farmanager.com/cgi-bin/downld.cgi?Lang=Eng

    RaFi

    Luty 10, 2008 at 8:13 pm

  2. Słyszeć to o nim słyszałem, ale jakoś nie miałem z nim styczności. Prawda jest taka przyzwyczaiłem się do TC i jakoś nie widzę potrzeby do poszukiwań czegoś nowego.

    sakowicz

    Luty 11, 2008 at 10:28 am


Skomentuj

