.NET i takie tam

Device Emulator i konsola systemowa

leave a comment »

Debugowanie aplikacji mobilnych, szczególnie przy użyciu emulatora, do szybkich nie należy. Kiedyś już pisałem jakim sposobem możemy przyśpieszyć uruchomienie aplikacji z poziomu Visual Studio. Jednak nie poprawi to szybkości pracy z debuggerem. Osobiście strasznie mnie denerwują opóźnienia przy śledzeniu aplikacji mobilnych – dlatego też staram się tego unikać, a przebieg programu śledzę starym i wypróbowanym sposobem, czyli: Debug.WriteLine(). Może dla niektórych zabrzmi to jak hardcore ale dla mnie się sprawdza i działa zdecydowanie szybciej, a w sytuacjach podbramkowych (czytaj: w kodzie dzieje się magia) zawsze można sięgnąć po narzędzia które udostępnia nam Visual Studio.
Wiadomości wypisywane na konsolę za pomocą klasy Debug są widoczne w okienu Output – Visual Studio. Jednak jak ktoś go nie lubi, to w przypadku pracy z emulatorem może skorzystać z normalnej konsoli systemowej, wystarczy że w konfiguracji Device Emulatora zaznaczy opcje: ‚Create text console window for serial port 1‚.

Create text console window for serial port 1

Written by sakowicz

Sierpień 24, 2007 @ 11:33 am

Napisane w .NET CF, Devices, Tools

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: