.NET i takie tam

1450010001

with 2 comments

Device Emulator jest pełen tajemnic. Nowością którą dziś odkryłem, jest możliwość wysyłania SMS które po chwili ‚wrócą’ do naszego ‚urządzenia’. Wystarczy wysłać je pod magiczny numer 1450010001. Co ciekawsze numer ten działa niezależnie od systemu jaki emulujemy. Ktoś powie ‚A po co mi to teraz gdy mam Cellular Emulator?’ i będzie miał rację tyle, że jak już wcześniej pisałem Cellular Emulator działa tylko dla systemu Windows Mobile 6 i nawet nie myśli ‚rozmawiać’ z WM 5, co nie zawsze mi wystarcza. Ale to nie wszystko, podobnych magicznych numerów jest więcej.

Written by sakowicz

Lipiec 30, 2007 @ 9:03 pm

Napisane w .NET CF, Tools

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Świetny blog; można się wiele dowiedzieć!

    michaelson

    Listopad 24, 2007 at 3:05 pm

  2. Dzięki, staram się🙂

    sakowicz

    Listopad 24, 2007 at 5:08 pm


Skomentuj

