.NET i takie tam

Brak internetu

with 2 comments

NTL postanowił zafundować sobie awarie, w wyniku czego cały weekend nie miałem sygnału telewizyjnego i co gorsza dostępu do internetu. Oczywiście pomoc techniczna wypiela się na klienta i nawet nie raczyła odebrać telefonu – co mnie nie dziwi w końcu Irlandia nie jest, aż tak kulturowo różna od Polski.
Dawno już zdążyłem zapomnieć co to znaczy nie móc odebrać poczty – a tu nagle – BANG! – i sprowadzony do parteru. Nie ma możliwości ani sprawdzenia najświeższych informacji ani puszczenia posta na bloga czy o zgrozo skorzystania ze Skype’a. Dosłownie powrót do ery kamienia łupanego, delirium i rozpacz.
Oczywiście – moja rodzinka czytając to (Cześć Mamo!) po raz kolejny stwierdzi: „Boże kochany! On jest uzależniony od komputera!”.
Nie będę zaprzeczał jeśli – bo to ponoć byłby pierwszy dowód powyższego stwierdzenia😉 Jednak wracając do internetu, jestem pewien, że w chwili obecnej jest to najpotężniejsze i najbardziej powszechne narzędzie (obok telefonii komórkowej) – bez którego nie obejdzie się żaden dom, żadna firma – które ma jedna ‚drobną’ wadę. Otóż strasznie rozprasza! Jestem naprawdę zdziwiony ile, przez ten weekend, zrobiłem zaległych rzeczy – na które ‚ponoć’ ciągle nie starczało mi czasu. A tu proszę wystarczyło mnie odciąć od mojego czytnika RSS, poczty, grup dyskusyjnych, IM i ile zostało zrobione:)

Written by sakowicz

Lipiec 23, 2007 @ 10:55 am

Napisane w Misc

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dlatego warto mieć dodatkowe „źródło” internetu. Ja w takim momencie odpalam PDA i mam dostęp do google (poczta, rss)🙂 Swoją drogą to co zrobiło google, czyli poczta, rss, kalendarz, notatki, dokumenty z każdego miejsca na ziemi to jest mistrzostwo świata. Ucierpiał na tym Thunderbird, którego używałem od wersji 0.4 jak nazywał się jeszcze Kurier poczty. Google rządzi!

    ris

    Lipiec 23, 2007 at 12:29 pm

  2. No nie aż tak zdesperowany to nie byłem😉 zawsze przecież mogłem podłączyć mój telefon do laptopa. A Google jest świetne nie ma dwóch zdań.

    sakowicz

    Lipiec 23, 2007 at 12:54 pm


Skomentuj

