.NET i takie tam

IIS naprawiony

leave a comment »

Ostatnio pisałem o moim problemie z IIS’em. Otóż przy próbie dostępu do jakiegokolwiek pliku *.aspx otrzymywałem nieciekawy komunikat:

Failed to access IIS metabase

Po krótkich poszukiwaniach, znalazłem rozwiązanie, wystarczyło uruchomić ponownie instalator ASP.NET’a, poleceniem:

aspnet_regiis -i

Polecenie możemy znaleźć w folderze: C:\WINDOWS\Microsoft.NET\ Framework\v2.0.50727\. Najwyraźniej jeśli przyczyną problemu było to, że zainstalowałem IIS po tym jak zainstalowałem Visual Studio 2005 (a za tym idzie ASP.NET).

Written by sakowicz

Lipiec 19, 2007 @ 10:12 am

Napisane w .NET, Tools

Skomentuj

