.NET i takie tam

Sobotni post

with 2 comments

Taki sobie sobotni post polskiego programisty w Irlandii (mamy już polskiego informatyka w Irlandii😉 ). Nie mam tematu, a właściwie tematów mam wiele gorzej z chęcią do ich zgłębiania – za to mam chęć coś napisać – ot, taka wena twórcza mnie naszła i właśnie jej ulegam. Żeby nadać jakiś sens temu postowi niech to będzie swego zapowiedź nadchodzących zmian. Otóż, nie spodziewałem się, że moje blogowanie potrwa długo, blog powstał raczej z chwilowego impulsu i chęci zapoznania się z WordPress’em. Teraz idzie pora na małe porządki, usystematyzowanie i stworzenie jakiś planów na przyszłość. Co zamierzam, przede wszystkim zmienić nazwę bloga na bardziej wiążącą się z jego tematyką. Nazwa już jest, na razie jej nie zdradzę, jak również odpowiadająca jej domena. Ponadto chcę zmienić platformę mojego bloga, nie to żebym miał coś przeciwko WordPress’owi – to naprawdę potężne narzędzie, ale ciągnie dusza do raju i chciałbym coś związanego z platformą .NET. Taki mały mus aby zacząć zgłębiać tajniki ASP.NET. Jak na razie jestem w fazie testów, bawię się z dasBlog, SubText i BlogEngine.NET – jeśli znacie jakieś inne ciekawe platformy, dajcie mi znać, z chęcią się im przyjże.

Written by sakowicz

Lipiec 14, 2007 @ 12:08 pm

Napisane w Misc

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pisze się,🙂 ale ostatnio mam baaaaardzo mało czasu😦

    dario-g

    Lipiec 21, 2007 at 8:21 pm

  2. Czasu nigdy za wiele – tez mi go zawsze nie wystarcza😉

    sakowicz

    Lipiec 23, 2007 at 7:38 am


Skomentuj

