.NET i takie tam

ASP.NET 2.0 Web Server From Here

with one comment

Przeglądając poranną porcję news’ów (btw. sporo tego jest, chyba pora przeczyścić czytnik), natknołem się na post Laurent’a Kempé. Przedstawia on sposób który, umożliwi nam powiązanie serwera Cassini (tego ‚wbudowanego’ w Visual Studio 2005) z menu kontekstowym Windowsa.
Akurat tak się złożyło, że wczoraj na szybko musiałem skorzystać z IIS‚a a ten jak na złość nie chciał działać i wyświetlał enigmatyczny komunikat: ‚Failed to access IIS metabase.‚.
Jako, że nie miałem za bardzo czasu (ani ochoty) na szukanie rozwiązania tego problemu, programem wieczoru został właśnie Cassini. Strasznie mnie denerwuje kiedy gdy chcę coś zrobić w miarę szybko a narzędzia, mi to utrudniają i zanim zabiorę się do rzeczywistej pracy muszę skonfigurować coś innego, co wymaga konfiguracji jeszcze czegoś i ect.
Jednak nie ma lekko, w wolnej chwili, będę musiał zająć się tym nieszczęsnym IIS’em.

Na koniec dodam, że jeśli ktoś nie lubi ręcznie modyfikować rejestru (bądź jest równie leniwy jak ja) w komentarzach do postu można znaleźć programik który zmodyfikuje rejestr za nas😉

Written by sakowicz

Lipiec 12, 2007 @ 9:02 am

Napisane w .NET, Tools

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Ostatnio pisałem o moim problemie z IIS‘em. Otóż przy próbie dostępu do jakiegokolwiek pliku *.aspx […]


Skomentuj

