.NET i takie tam

To już rok

with 4 comments

Dokładnie dziś mija rok odkąd mieszkam w Dublinie. Patrząc wstecz znalazłem sobie nową, interesującą, pracę, poznałem, nieco, Irlandię jak i wielu nowych ludzi, założyłem bloga😉 Nawet do deszczu się przyzwyczaiłem. Jednym słowem nie jest źle i oby tak dalej!

Written by sakowicz

Lipiec 10, 2007 @ 6:11 pm

Napisane w Uncategorized

Odpowiedzi: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. No to nieźle. Po tym co ostatnio się dzieje w tym kraju uważam, że dobrze zrobiłeś. Sam bym gdzieś wyjechał, ale właśnie zmieniła mi się sytuacja rodzinna🙂

    dario-g

    Lipiec 11, 2007 at 4:46 pm

  2. Tak to była słuszna decyzja.
    A propo, Twojej sytuacji rodzinnej😉 myślę, że moje gratulacje będą na miejscu.

    sakowicz

    Lipiec 11, 2007 at 7:18 pm

  3. A dzięki, dzięki🙂

    dario-g

    Lipiec 12, 2007 at 1:26 pm

  4. juhu…gratulacje i wytrwalosci…nieudaczniku*

    *wg Kaczynskiego

    fi

    Lipiec 18, 2007 at 7:42 pm


Skomentuj

