.NET i takie tam

XDA Orbit

leave a comment »

Każdy dzień przynosi coś nowego, dziś dostałem w swoje łapki urządzonko rozprowadzane przez O2 – XDA Orbit,
na którym aplikacje rozwijane prze zemnie, zachowują się w dziwny sposób. Zacząłem od ‚hard reset’ i zabrałem się za instalowanie softu.
Pierwsza rzecz która mnie zdziwiła to, ze urządzenie działające pod systemem Windows Mobile 5.0 nie posiada pre-instalowanego .NET Compact Framwork‚a 1.1. Spotkałem się z tym muszę przyznać po raz pierwszy, specyfikacja Microsoftu stwierdza, ze framework powinien być.
Kolejnym problemem na jaki natrafiłem była instalacja .NET Compact Framework‚a 2.0 – po skopiowaniu pliku cab i uruchomieniu go na urządzeniu – w połowie instalacji wyskakuje wyjątek:

Installation error. Stop all applications and processes, maximize available storage space, and run instalation again. Support info: 3.

Po kliknięciu OK, instalacja o dziwo kończy się pomyślnie. Ale aplikacje albo informuje, ze brakuje im odpowiedniego framework‚a albo zachowują się niestabilnie. Ponowne próby instalacji nieszczęsnego pliku cab tez nic nie dały nawet gdy wywaliłem wszystko co się dało z pamięci.
Nie wiem czemu tak się dzieje – ale będę musiał to rozwiązać.
Natomiast jeśli instalujemy .NET Compact Framework 2.0 z poziomu ActiveSync‚a wszystko przebiega pomyślnie i aplikacje również pracują w porządku. Czy wszystko sprowadza się do nieszczęsnego pliku cab.

Written by sakowicz

Czerwiec 15, 2007 @ 2:26 pm

Napisane w .NET CF, Devices, Misc

Skomentuj

