.NET i takie tam

HTC Touch

with 7 comments

Jest mało urządzeń PDA które rzeczywiście odpowiadają mi pod względem estetycznym (rozmiary) jak i technicznym. Pojawiło się jednak urządzenie bliskie mojemu ideału – mam na myśli wyprodukowane przez firmę HTC urządzenie o nazwie HTC Touch. Po przejrzeniu specyfikacji – po prostu pożałowałem, że ostatnio kupiłem mojego Sony Ericsson’a K800i. Nie zrozumcie mnie, źle to świetny telefon z możliwością robienia rewelacyjnych zdjęć (oczywiście jak na komórkę), ale HTC to istne cudo – ma praktycznie wszystko czego potrzebuje (no może przydałby się dodatkowy port micro-USB, ale to szczegół) i na dodatek działa pod systemem Windows Mobile 6! Pełna specyfikacja jest dostępna tu, natomiast jak ktoś reflektuje tutaj umieszczone filmiki z procesu unboxing😉.

Written by sakowicz

Czerwiec 8, 2007 @ 9:20 am

Napisane w Devices

Odpowiedzi: 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Przyznam, że widziałem ten telefon wcześniej i nie zrobił na mnie wrażenia. Może dla tego, że zdjęcia były słabe. Teraz przyjrzałem się mu dokładnie i rzeczywiście mniejszy i cieńszy od mojego HTC Charmer. Trzeba będzie wymienić.

    ris

    Lipiec 9, 2007 at 2:18 pm

  2. Osobiście miałem okazję – pobawić się tym urządzonkiem na MEDC. Nie wiem, nowy system sterowania TouchFlo jakoś nie przypadł mi do gustu – może po prostu musiałbym się z nim popracować nieco dłużej. Ale jeśli chodzi o gabaryty i możliwości – jest świetny – jak dla mnie idealnie może zastąpić telefon komórkowy. Może mogli by wstawić nie co silniejszy procesorek – ale nie można przecież mieć wszystkiego naraz.

    sakowicz

    Lipiec 9, 2007 at 6:45 pm

  3. W moim Charmer jest taki sam procesor i dobrze się sprawdza do tego dochodzi WM6, który dużo szybciej działa niż WM5.

    Ris

    Lipiec 10, 2007 at 8:50 am

  4. Czy WM6 jest szybszy to nie wiem – jak będę miał okazję to po testuję. A procesor jasne, że jest wystarczający, tyle, że ja ostatnio męczę Dell’e Axim X51 który mają procki 400 i 600 MHz – i tak sobie myślę, że mogli się rzucić i wstawić coś nieco szybszego😉.

    sakowicz

    Lipiec 10, 2007 at 9:17 am

  5. Jest szybszy z opisów ludzi na forach. Co do szybszego procka to wiąże się to z większym zużyciem baterii, dlatego ja wolę wolniejszy procesor w swoim PDA🙂

    Ris

    Lipiec 10, 2007 at 10:15 am

  6. Zgadza się – ale szybszy procek większy pobór energii – ale ja i tak praktycznie codziennie podpinam kabelek PDA czy to w pracy czy w domu. Więc nie robi mi to większej różnicy😉

    sakowicz

    Lipiec 10, 2007 at 2:47 pm

  7. Mam od 6 m-cy ten telefon, zalet max, natomiast ma już ciemny ślad na środku ekranu w miejscu gdzie najczęściej przesuwa się palcem.

    gregory

    Listopad 11, 2007 at 8:08 pm


Skomentuj

