.NET i takie tam

GMail Paper

with 4 comments

Google – co rusz mnie zadziwia. Praktycznie przesiadłem się z Worda – na Docs & Spreadsheets – dlaczego? Bo nie muszę się martwić, że nie będę miał PLiterek czy, że nie będzie polskiego słownika aby sprawdzić pisownie, lub w końcu, że zapomnę i zostawię dokument na jednym z komputerów na których pracuję. Nie wspomnę już o możliwości publikowania postów wprost do mojego bloga.
Co więc nowego zalazłem tym razem? Gmail Paper – Google zamierza wprowadzić usługę drukowania. Działa to bardzo prosto – logujesz się do GMaila – wybierasz wiadomości które chcesz wydrukować – klikasz drukuj i gotowe. Google zajmie się wydrukowaniem i przesłaniem dokumentu. Fajne, nie? No to czekajcie będzie lepiej – drukowanie obejmuje jeszcze załączniki dokumenty tekstowe i UWAGA! zdjęcia – tak zdjęcia – będą one drukowane na błyszczącym papierze (nie spodziewam się, że będzie to od razu papier fotograficzny – ale ponoć jego jakość ma być neco lepsza). No to teraz pomyślicie – jak będzie wyglądała sprawa płatności? – a bardzo prosto – wszystko będzie (jak to w Googl‚u) za darmo! ‚Opłaceniem’ wydruku/przesłania dokumentów zajmą się reklamy umieszczone na odwrocie każdej strony. Super nic dodać nic ująć – pozostaje mi tylko pogratulować pomysłu.

Written by sakowicz

Kwiecień 28, 2007 @ 8:49 pm

Napisane w Misc

Odpowiedzi: 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Google.com jako notatnik, kalendarz jak najbardziej ale do gmail się nie przekonam do tego ich grupowania po temacie🙂

    Ris

    Lipiec 10, 2007 at 8:58 am

  2. Ja uważam, że jest to świetne – można prześledzić całość dyskusji w jednym miejscu a nie skakać pomiędzy osobnymi wiadomościami.

    sakowicz

    Lipiec 10, 2007 at 9:20 am

  3. Tak jasne, tylko to powinno być jako dodatkowy wybór. Problem jest wtedy jak wyślesz email o tym samym temacie do różnych osób nie idzie się w tym odnaleźć.

    Ris

    Lipiec 10, 2007 at 9:39 am

  4. Nie jestem pewien ale chyba widzałem w opcjach możliwość – wyłączenia kompaktowania wiadomości z tego samego wątku.

    sakowicz

    Lipiec 10, 2007 at 2:49 pm


Skomentuj

