.NET i takie tam

Clipboard Manager

leave a comment »

Dziś jeden z moich znajomych zaprezentował mi plug-in (btw. zresztą wielki ich fan, szczególnie go interesuje wszystko, co da się podłączyć do VS) rozszerzający obsługę schowka w VS: Clipboard Manager. Ku jego wielkiemu zaskoczeniu narządko nie wzbudziło mojego zainteresowania – pewnie dlatego, że już, od dłuższego, czasu korzystam już podobnych wynalazków – monitorujących jednak schowek w obrębie całego systemu nie tylko samego VS. Dość długo korzystałem z programu Cliptomatic – jest on bardzo prosty i przejrzysty w konfiguracji, monitoruje w schowku tylko tekst – co wg. mnie jest zupełności wystarczające – jednakże zauważyłem – że czasem są z nim problemy, szczególnie gdy używamy hibernacji Windows.

Aktualnie używam programu Ditto (darmowy podobnie jak poprzednik) – posiada on zdecydowanie więcej opcji – monitoruje zarówno tekst jak i grafikę. Dodatkowo umożliwia szybkie wyszukiwanie pośród zgromadzonych danych.

Written by sakowicz

Kwiecień 17, 2007 @ 6:58 pm

Napisane w Tools

Skomentuj

