.NET i takie tam

SlickRun

leave a comment »

Jestem zdecydowanym fanem wszelkich narzędzi które ułatwiają mi życie. Jednym z takich programów jest SlickRun. Umożliwia on definiowanie własnych poleceń i późniejsze ich odtwarzanie. Przykładowo, wolę wpisać komendę: word w linię poleceń programu (domyślnie dostępna pod kombinacją klawiszy WIN+Q) niż szukać gdzież to zapodziałem ostatnio ikonę Worda. Co ciekawsze można pod jednym poleceniem umieścić kilka czynności, można również parametryzować polecenia, ja na przykład zdefiniowałem sobie polecenie: w plus angielskie słowo którego nie znam – w wyniku otwiera mi się strona z jego możliwymi tłumaczeniami. Łatwo, szybko i za darmo.

SlickRun definition of magic word.

Written by sakowicz

Marzec 31, 2007 @ 5:30 pm

Napisane w Tools

Skomentuj

